7 сент. 2017 г.

Apple Inc، تایم فریم 4 ساعته. تحکیمات در راس بازار



 از نظر کلی  پیدایش چنین تحکیماتی در نمودار 4 ساعته ی این دارایی، هم جهت با انتظارت بازار، مبنی بر گرایش های کلی افزایش سهام اپل در چشم انداز دور مدت می باشد.همچنین می بایست به خط کانال گرایش صعودی موجود، که از اوایل آگوست آغاز یافته نیز، توجه نمود. خط مربوطه به عنوان خط پشتیبانی قابل قبولی برای معاملات فعلی این دارایی، به حساب می آید.

 با این حال، پیدایش  مثلثی متقارن در راس نمودار، بسیار شک برانگیز بوده، چرا که راس بازار همواره دارای قدرت مقاومت بالایی بوده و با دقت به ابرهای ایچیموکو نیز، شاهد وجود محدوده ای مقاومتی، تنها در سطح 158.90، که هم سطح با ارتفاع کپی شده ی الگوی مربوطه، به منظور یافت مقاومت بلقوه ی در پیش رو ترسیم شده است، می باشیم.

 بدین سان، احتمال کاهش ناگهان نرخ این دارایی تا سطح 158.90 همواره موجود می باشد. ولی توجه داشته باشید، که این کاهش همانند دور برداریی می باشد، که قبل از شروع گرایش های افزایشی دیرتر، شکل می گیرند. به منظور اثبات این امر می توان به خطوط stochastic، که همواره از اوایل آگوست و با شروع  گرایش صعودی، پایین تر از سطح 50 درصد اشباع بازار، شیرجه نزده اند توجه نمود. چرا که نزدیک شدن هم اکنون این خطوط به سطح مربوطه نیز، اشاره ای به بازگشت به زود نرخ گذاری ها به گرایش اولیه و افزایشی را، دارا می باشد

پیشنهادات:

·          بازگشایی معاملات خرید این دارایی, تنها در صورت نفوذ صعودی نرخ گذاری ها به سطح 162.30, میسر خواهد گشت.
·         بازگشایی معاملات فروش این دارایی, تنها در صورت نفوذ نزولی نرخ گذاری ها به سطح پشتیبانی  و خط کانال گرایش افزایشی161.50, میسر خواهد گشت.
·         به منظور اجرای معاملات دقیق تر, می توان از بازه ی معاملاتی ذیل استفاده نمود.


سطوح هدفی موجود:

·                         5 مقاومت:  167.70
·                         4 مقاومت:  164.20
·                         3 مقاومت:  163.70
·                         2 مقاومت:  163.00
·                         1 مقاومت:  162.30
                           نرخ کنونی: 161.90
·                         1 پشتیبانی:  161.50
·                         2 پشتیبانی:  160.40
·                         3 پشتیبانی:  158.90
·                      


خواهشمندم به یاد داشته باشید, که ارزیابی انجام گرفته به عنوان دستورالعمل معاملاتی به حساب نمی آید و محتویات موجود, جز پیشنهادی بیش  نیست.

در صورت تمایل به انجام معاملات سودمند و دقیق, با کمک گیری از پکیج تریدینگ Fibox معامله نمایید! محتویات این پکیج, شامل: کورس کامل آموزش حرفه ای, کمک رسان تجاری و حساب بازرگانی اختصاصی در شرکت FIBO Group می باشد. اطلاعات بیشتر! FIBOX 300

Комментариев нет:

Отправить комментарий