26 окт. 2017 г.

GBP/JPY، تایم فریم 4 ساعته. احتمال افزون انعکاس گرایش



 تخمین های اخیر ما، که در مقاله ی پیشین ذکر شده بود، همواره صحیح رقم خورده است. چرا که افزایش تصحیحاتی نرخ گذاری ها، همان طور که وضع کرده بودیم، تنها تا بازه ی مقاومت 151.00-151.30 ادامه یافته اند. بدین ترتیب نیز، با عملکرد اهداف خرید موزون در مقاله ی قبلی مان و به میزان 300 نقطه ی نموداری، مواجه گردیده ایم. در حال حاظر نیز، با توجه به نمودار 4 ساعته، با دریافت چندی از سیگنال های مبنی بر انعکاس یابی کوتاه و میان مدت نرخ گذاری ها، رو به رو می باشیم.

 در وهله ی اول توجه تان را به واگرایی اخیرا شکل گرفته، میان نمودار نوسان ساز stochastic و نمودار نرخ گذاری ها، جلب می نمایم. چرا که همراه با افزایش سطح نرخ گذاری های این جفت ارزی، از ماکسیموم پیشین تا ماکسیموم موضعی کنونی، با کاهش سطح اشباع معاملات خرید و سطح تقاضا برخورد نموده ایم. همچنین در پی این تحرکات، با شکل گیری زوال گرایشی نیز، مواجه گردیده ایم. چنین امری، به عنوان یکی دیگر از نشانه های احتمال افزون افت در پیش روی سطح نرخ گذاری های این جفت ارزی، محسوب می گردد.

 در صورت توجه به نمودار 24 ساعته ی این جفت ارزی، می توان با شکل گیری یکی از الگو های انعکاس گرایش معروف به failure swing، نیز رو به رو شد. شکل گیری این الگوی انعکاس گرایشی، با توجه به گرایش های افولی دیرتر آغاز یافته، بسیار معقولانه به نظر می رسد. با این حال، تنها عامل جلوگیری از ادامه یابی چنین سناریو یی – لایه ی عریضی از ابر های ایچیموکو، مندرج در نمودار 24 ساعته ی این جفت ارزی به به شمار می آید. علاوه بر این، بازگشت صعودی نرخ گذاری ها، از محدوده ی پشتیبانی یاد شده، با ادامه یابی بسیار ممکن گرایش های افزایشی نرخ این جفت ارزی، به شکل اتمام یابی الگوی گرایشی (پرچم) نیز، هم خوانی کامل دارد.



پیشنهادات:
·         بازگشایی معاملات خرید این دارایی, تنها در صورت نفوذ صعودی نرخ گذاری ها به سطح 150.85، میسر خواهد گشت.
·         بازگشایی معاملات فروش این دارایی, تنها در صورت نفوذ نزولی نرخ گذاری ها به سطح پشتیبانی 149.70، میسر خواهد گشت.
·         به منظور اجرای معاملات دقیق تر, می توان از بازه ی معاملاتی ذیل استفاده نمود.


سطوح هدفی موجود:

·         5 مقاومت: 155.00
·         4 مقاومت: 152.70
·         3 مقاومت: 151.60
·         2 مقاومت: 151.30
·         1 مقاومت: 150.85
·         نرخ کنونی: 150.19
·         1 پشتیبانی:149.70
·         2 پشتیبانی:149.20
·         3 پشتیبانی:148.40
·         4 پشتیبانی:147.40
·         5 پشتیبانی:145.60



خواهشمندم به یاد داشته باشید, که ارزیابی انجام گرفته به عنوان دستورالعمل معاملاتی به حساب نمی آید و محتویات موجود, جز پیشنهادی بیش  نیست.

در صورت تمایل به انجام معاملات سودمند و دقیق, با کمک گیری از پکیج تریدینگ Fibox معامله نمایید! محتویات این پکیج, شامل: کورس کامل آموزش حرفه ای, کمک رسان تجاری و حساب بازرگانی اختصاصی در شرکت FIBO Group می باشد. اطلاعات بیشتر! FIBOX 300


Комментариев нет:

Отправить комментарий