2 нояб. 2017 г.

EUR/JPY، تایم فریم ۲۴ ساعته. الگوی رأس دوگانه


 در پی شکل گیری گرایش های انحلالی اخیرا به وقوع پیوسته ی نرخ گذاری ها، با تغییر یابی الگوی گرایش معکوس (faliure swing)، که در طی بررسی های ماقبل به ثبت رسیده بود، مواجه گردیده ایم. چرا که الگوی مربوطه، همواره به الگوی (رأس دوگانه) تبدیل گردیده است. با این وجود، با عملکرد خوشایند و کامل اهداف خرید یاد شده در مقاله ی قبلی، به میزان ۲۵۰ نقطه ی نموداری و تا سطح مقاومت (ماکسیموم موضعی) ۱۳۴.۰۰ نیز، رو به رو می باشیم.

 در صورت بررسی تایم فریم ۴ ساعته، می توان با پیدایش الگوی گرایش معکوس دیگری (faliure swing)، برخورد نمود. چنین الگویی، افت به زود و کوتاه مدت نرخ گذاری های این جفت ارزی را تضمین می نماید. علاوه بر این، شناور بودن خطوط نوسان گر stochastic، در محدوده ی اشباع خرید این دارایی نیز، احتمال سقوط به زود، اما کوتاه مدت نرخ گذاری ها را، افزون تر می نماید.




 دلیل اصلی کوتاه مدت جلوه نمودن افت های پیش بینی شده ی نرخ گذاری ها، در آینده ای نزدیک، شامل عدم تغییر یابی گرایش های کلی این جفت ارزی، در صورت نفوذ نرخ گذاری ها، به بازه ی پشتیبانی ۱۳۱.۸۰-۱۲۹.۴۰، می باشد. چرا که بازه ی مربوطه، به عنوان نیمه ی پایین کانال گرایش های افزایشی تحرکات ۱۷ آپریل، به حساب می آید. و شناور شدن نرخ گذاری ها 

 در این محدوده، سبب تغییر یابی گرایش های افزایشی EUR/JPY نخواهد گردید.
علاوه بر این، خطوط نوسان گر stochstic، در نمودار ۲۴ ساعته، در حال بازگشت صعودی، پس از برخورد با سطح ٪۲۰ اشباع فروش این جفت ارزی، می باشند. بدین سبب نیز، با احتمال افزون ادامه یابی نوسان های نرخی آتی، مابین سطوح کانال گرایش های افقی ۱۳۱.۸۰-۱۳۴.۰۰، مندرج در نمودار این جفت ارزی، مواجه خواهیم بود.

پیشنهادات:
·         بازگشایی معاملات خرید این دارایی, تنها در صورت نفوذ صعودی نرخ گذاری ها به سطح ۱۳۳.۴۰، میسر خواهد گشت.
·         بازگشایی معاملات فروش این دارایی, تنها در صورت نفوذ نزولی نرخ گذاری ها به سطح پشتیبانی ۱۳۲.۴۰، میسر خواهد گشت.
·         به منظور اجرای معاملات دقیق تر, می توان از بازه ی معاملاتی ذیل استفاده نمود.


سطوح هدفی موجود:

·         5 مقاومت: ۱۳۹.۰۰
·         4 مقاومت: ۱۳۷.۲۰
·         3 مقاومت: ۱۳۶.۰۰
·         2 مقاومت: ۱۳۵.۲۰
·         1 مقاومت: ۱۳۳.۴۰
·         نرخ کنونی: ۱۳۲.۸۹
·         1 پشتیبانی: ۱۳۲.۴۰
·         2 پشتیبانی: ۱۳۱.۸۰
·         3 پشتیبانی: ۱۳۰.۶۰
·         4 پشتیبانی: ۱۲۹.۴۰
·         5 پشتیبانی: ۱۲۷.۴۰



خواهشمندم به یاد داشته باشید, که ارزیابی انجام گرفته به عنوان دستورالعمل معاملاتی به حساب نمی آید و محتویات موجود, جز پیشنهادی بیش  نیست.

در صورت تمایل به انجام معاملات سودمند و دقیق, با کمک گیری از پکیج تریدینگ Fibox معامله نمایید! محتویات این پکیج, شامل: کورس کامل آموزش حرفه ای, کمک رسان تجاری و حساب بازرگانی اختصاصی در شرکت FIBO Group می باشد. اطلاعات بیشتر! FIBOX 300


Комментариев нет:

Отправить комментарий