17 авг. 2017 г.

ارزیابی تکنیکال CAD/JPY, تایم فریم 4 ساعته. مثلث افزایشی



مثلث افزایشی کشف شده, نمایان گر و تثبیت کننده ی گرایش صعودی اخیر به حساب می آید. علاوه بر این, پیشنهاد می نمایم توجه خود را به شکل گیری نیمه ی دوم الگوی افزایشی سر وشانه, که در عرض هفته ی اخیر شکل گرفته است, جلب نمایید. چنین عملکردی, می تواند به عنوان یکی از نشانه های دیگر و مبنی بر تصحیحاتی بودن گرایش های دو ماه اخیر این دارایی, به حساب آید. بدین سبب, شاهد بازگشایی اهداف جدیدی تا برخورد با سطح مقاومت 89.60 و به منظور خرید این جفت ارزی خواهیم گشت.

بدون در نظر گرفتن شکل گیری مثلث افزایشی اخیر, یکی دیگر از امور جالب, شامل اتمام به زود الگوی نوسان ناموفق (failed swing) بوده, که به مدت یک ماه و نیم در حال ترسیم می باشد. همین طور قدرت شایان فروشندگان نیز, یکی دیگر از دلایل ترس و اجتناب از پرداختن به معاملات خرید این داریی در حال حاظر, به حساب می آید. همچنین به تحرکات دو روز اخیر نوسان گر Stochastic, بالاتر از سطح %80 محدوده ی اشباع خرید, توجه نمایید. خروج نزولی کنونی خطوط این نوسان گر از محدوده ی ذکر شده, به معنی گشایش اهداف تازه ای به منظور انجام فروش جفت ارزی مورد نظر خواهد بود. در صورت شکل گیری نفوذ نزولی نرخ به سطح 85.50 و در پی کاهش نسبی Stochastic (یا به عبارتی از بین رفتن الگوی مثلث افزایشی), احتمال افت آتی تا سطح پشتیبانی 87.00 ادامه خواهد داشت. پشتیبانی مورد نظر, هم سطح با خط گردنه ی  failed swing می باشد.

در هر صورت و در حال حاظر شاهد ادامه ی تحرکات نرخی در داخل کانال گرایشی افقی 85.50-89.60 می باشیم. تحرکات نرخی در ما بین نقاط حداکثر و حد اقل کانال گرایش یک ماه و نیمه مقرر می باشند و در همین حوالی نیز خطوط میانگین متحرک نمایی 200 روزه ی EMA و میانگین متحرک 5 روزه ی SMA در حال حرکت هستند. در چنین شرایطی و تا قبل از نفوذ نرخ به سطوح بازه ی کانال گرایشی موجود, حدس چگونگی تمایلات آتی نرخ گذاری ها مسلم نخواهد بود.

پیشنهادات:
·         به بازگشایی معاملات خرید این دارایی, تنها در صورت نفوذ صعودی نرخ گذاری ها به سطح مقاومت 87.30 و ظلع بالایی مثلث می پردازیم.
·         به بازگشایی معاملات فروش این دارایی, تنها در صورت نفوذ نزولی نرخ گذاری ها به سطح پشتیبانی 87.00 و خطوط  میانگین متحرک نمایی 200 روزه ی EMA و میانگین متحرک 5 روزه ی SMA می پردازیم.
·         به منظور اجرای معاملات دقیق تر, می توان از بازه ی معاملاتی ذیل استفاده نمود.

سطوح هدفی موجود:
·               5 مقاومت: 89.60
4                  مقاومت:  89.10
·               3 مقاومت:  88.30
·               2 مقاومت:  87.70
·               1 مقاومت:  87.30
·               نرخ کنونی: 87.16
·               1 پشتیبانی: 87.00
·               2 پشتیبانی: 86.50
·               3 پشتیبانی: 86.10
·                4 پشتیبانی: 85.50


خواهشمندم به یاد داشته باشید, که ارزیابی انجام گرفته به عنوان دستورالعمل معاملاتی به حساب نمی آید و محتویات موجود, جز پیشنهادی بیش  نیست.


در صورت تمایل به انجام معاملات سودمند و دقیق, با کمک گیری از پکیج تریدینگ Fibox معامله نمایید! محتویات این پکیج, شامل: کورس کامل آموزش حرفه ای, کمک رسان تجاری و حساب بازرگانی اختصاصی در شرکت FIBO Group می باشد. اطلاعات بیشتر! FIBOX 300

Комментариев нет:

Отправить комментарий