28 авг. 2017 г.

NZD/JPY, تایم فریم 4 ساعته. ادامه یابی گرایش کنونی.


 در طول هفته ی گذشته, با افزایش کند نرخ این جفت ارزی, تا حدود  pips 70, مواجه گردیده ایم. همچنین در طی این تحرکات و در طول دو روز اخیر, شاهد ترسیم سیگنال کندلی بازگرد معکوس گرایشی, پس از اصابت نرخ با سطح 79.30, نیز بوده ایم. و هم اکنون با تصحیحات هفتگی نرخ گذاری ها, به شکل الگوی پرچمی (مبنی بر ادامه یابی گرایش کلی) و هم جهت با گرایش های کلی نرخ این جفت ارزی, رو به رو می باشیم.

 همچنین به شناور بودن خطوط نوسان گر Stochastic, مابین سطوح 66 و 74 درصد اشباع خرید این دارایی نیز توجه نمایید. با نگاهی ساده می توان دریافت, که هم زمان با شکل گیری خطوط مابین این دو سطح, با تست مقاومتی نرخ گذاری های مابین سطوح 78.90 و 79.30 مواجه می باشیم. بدین سبب, شکل گیری الگوی کندلی راس دوگانه, در میان همین بازه ی نرخی, هیچ گونه اعجابی ابراز نمی نماید. پیدایش چنین الگویی, در صورت بازگشت نرخ گذاری ها, پس از برخوردشان با سطح 79.30, بسیار  هم راهبردی جلوه خواهد نمود.

 و اما یکی از دلایل مضاف, مبنی بر گرایش نزولی آتی, شامل ترسیم دوباره ی الگوی پنانت (یکی از انواع الگوهای پرچمی), مندرج در نمودار 24 ساعته ی این جفت ارزی, می باشد. چنین سیگنالی, مبنی بر گرایش آتی, هم جهت با گرایش کلی (نزولی) است.



 با بررسی ارزیابی اخیر و همچنین چگونگی تحرکات خطوط Stochastic, در نمودار 4 ساعته, با افت کند نرخ جفت ارزی مورد نظر, رو به رو می باشیم. چنین روند گرایشی را همواره از اوایل آگوست و از طریق EMA-200, می توان اثبات نمود. همچنین شناور بودن نرخ گذاری ها مابین EMA-200 و SMA-5, به عنوان یکی دیگر از نشانه های تصحیحاتی بودن تحرکات امروزه می باشد.

پیشنهادات:
·          بازگشایی معاملات خرید این دارایی, تنها در صورت نفوذ صعودی نرخ گذاری ها به سطح 79.30, میسر خواهد گشت.
·         بازگشایی معاملات فروش این دارایی, تنها در صورت نفوذ نزولی نرخ گذاری ها به سطح پشتیبانی 78.90, میسر خواهد گشت.
·         به منظور اجرای معاملات دقیق تر, می توان از بازه ی معاملاتی ذیل استفاده نمود.


سطوح هدفی موجود:

·                         4 مقاومت:  80.40   
·                         3 مقاومت:80.00  
·                         2 مقاومت:79.70  
·                         1 مقاومت:79.30  
            نرخ کنونی: 79.08
·                         1 پشتیبانی:  78.90
·                         2 پشتیبانی:  78.50
·                         3 پشتیبانی:  78.00
·                         4 پشتیبانی:  77.70
·                  
                     

خواهشمندم به یاد داشته باشید, که ارزیابی انجام گرفته به عنوان دستورالعمل معاملاتی به حساب نمی آید و محتویات موجود, جز پیشنهادی بیش  نیست.

در صورت تمایل به انجام معاملات سودمند و دقیق, با کمک گیری از پکیج تریدینگ Fibox معامله نمایید! محتویات این پکیج, شامل: کورس کامل آموزش حرفه ای, کمک رسان تجاری و حساب بازرگانی اختصاصی در شرکت FIBO Group می باشد. اطلاعات بیشتر! FIBOX 300


Комментариев нет:

Отправить комментарий