21 авг. 2017 г.

NZD/USD افزایش تصحیحاتی یا به عبارتی ارتفاع گیری قبل از سقوط



در صورتی که از مقیاس بیشتر, به تحرکات این جفت ارزی توجه کنیم, شاهد کانال گرایش افقی یک ساله ی تحرکات نرخی این دارایی, مستقر در رأس بازار, خواهیم بود. همچنین در صورت توجه بیشتر, با اتمام فعلی ترسیم الگوی گرایش معکوس {سر و شانه}, که ساکن در در قسمت بالای کانال گرایش افقی مورد نظر می باشد, مواجه خواهیم شد. همین طور به نوسان نرخ گذاری ها, به منظور آزمایش مقاومت موجود در بازه ی معاملاتی مستقر در محدوده ی ارتفاع شانه ی دوم الگوی مربوطه نیز,توجه فرمایید. (تایم فریم 24 ساعته).



علاوه بر شواهد موجود, لازم به ذکر است, که کانال گرایش افقی مربوطه, که همواره یک سال در حال ادامه یابی است, وسعتی لازم, به منظور تست افت و افزایش نرخ گذاری های آتی را, دارا می باشد. به همین دلیل نیز, در نظر گیری تحرکات افزایشی امروزه, هم چون تصحیحات نرخی, قبل از سقوط آتی نیز, امری منطقی به شمار خواهد آمد. بدون در نظر گیری این مسئله, که نظریه ی نزولی بودن گرایش کلی جفت ارزی مربوطه را, بر اساس اتمام شکل گیری الگوی سر وشانه در رأس بازار, تثبیت می نماید, می بایست دریافت, که نوسان های آتی, در چهار چوب کانال گرایش افقی 0.6860-0.7350 انجام خواهند گرفت.
چگونگی سودمند بودن شرایط امروزی؟
با توجه به شکل گیری مثلث افزایشی, داخل شانه ی دوم الگوی مربوطه, احتمال افزایش آتی نرخ گذاری ها تا محدوده ی حداکثر موضعی و تنها پس از نفوذ صعودی نرخ به سطح 0.7350, افزون خواهد گشت. سطح مربوطه موازی با ضلع بالایی مثلث افزایشی و خط میانگین متحرک نمایی EMA 200 روزه بوده و کمی بالاتر از هر دو سطح جای گرفتهاسکان یافته است. در صورت نفوذ صعودی نرخ گذاری ها به سطح مربوطه, سیگنالی مطمئن, به منظور بازگشایی معاملات خرید کوتاه مدت NZD/USD را, دریافت خواهیم نمود.
دلایلی دیگر, مبنی بر تصحیحاتی بودن نوسان های امروزی نرخ گذاری ها, قبل از اوج گیری آتی:
یکی از نشانه های تصحیحاتی بودن نرخی گذاری های هفته ی اخیر, که تا به امروز ادامه یافته است, مبنی بر نوسان های نرخی مابین خطوط میانگین متحرک 5 روزه ی SMA و میانگین متحرک نمایی 200 روزه ی EMA می باشد. همچنین به شناور بودن خطوط نوسان گر Stochastic بالاتر از سطح %50 و در طول این هفته, که عدم میل بازرگانان, به منظور افزایش سطح اشباع فروش و مقاومت بلقوه ی خریداران این جفت ارزی, به منظور حمایت از سطح تقاضای این دارایی را اثبات می نمایند نیز, توجه فرمایید. مقاومت فعلی خریداران قابل تحسین است.

پیشنهادات:
·          بازگشایی معاملات خرید این دارایی, تنها در صورت نفوذ صعودی نرخ گذاری ها به سطح 0.7350, ظلع بالایی مثلث و EMA-200, میسر خواهد بود.
·         بازگشایی معاملات فروش این دارایی, تنها در صورت نفوذ نزولی نرخ گذاری ها به سطح پشتیبانی 0.7280, میسر خواهد بود.
·         به منظور اجرای معاملات دقیق تر, می توان از بازه ی معاملاتی ذیل استفاده نمود.


سطوح هدفی موجود:

·                        5 مقاومت:  0.7550  
·                        مقاومت:  0.7515
·                        3 مقاومت:  0.7460 
·                        2 مقاومت:  0.7395
·                        1 مقاومت:  0.7350
          نرخ کنونی: 0.7325
·                        1 پشتیبانی: 0.7280
·                        2 پشتیبانی: 0.7230
·                        3 پشتیبانی: 0.7170
·                        4 پشتیبانی: 0.7110
·                        5 پشتیبانی: 0.7040


خواهشمندم به یاد داشته باشید, که ارزیابی انجام گرفته به عنوان دستورالعمل معاملاتی به حساب نمی آید و محتویات موجود, جز پیشنهادی بیش  نیست.

در صورت تمایل به انجام معاملات سودمند و دقیق, با کمک گیری از پکیج تریدینگ Fibox معامله نمایید! محتویات این پکیج, شامل: کورس کامل آموزش حرفه ای, کمک رسان تجاری و حساب بازرگانی اختصاصی در شرکت FIBO Group می باشد. اطلاعات بیشتر! FIBOX 300

Комментариев нет:

Отправить комментарий