15 янв. 2018 г.

۵۳ میلیون دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا حراج خواهد شد !


خدمات مارشال‌های ایالات متحده از نهادهای انتظامی فدرالی آمریکا است که زیرمجموعه وزارت دادگستری آمریکا محسوب می‌شود. این نهاد در واقع قدیمی‌ترین سازمان و نهاد انتظامی در آمریکا است. این سازمان روز پنج شنبه اعلام کرده که قصد دارد حراج بیت کوین به راه بیندازد و حدود ۳۳۱۳ واحد بیت کوین، به ارزش حدود ۵۳ میلیون دلار، که در پرونده های جنایی، مدنی و اداری مختلف توقیف شده اند را به حراج بگذارد.

شرایط حضور در حراج بیت کوین

داوطلبان بالقوه باید قبل از ۱۹ ژانویه ثبت نام کنند و برای شرکت در این رقابت باید مبلغ ۲۰۰ هزار دلار سپرده بگذارند. سپرده باید به دلار آمریکا باشد و از طریق شبکه مالی “ACH” منتقل شود. به نظر می رسد که وزارت دادگستری ایالات متحده بیت کوین را قبول نمی کند.

در این حراج بیت کوین سکه ها در واحد های ۵۰۰، ۱۰۰ و ۸۱۳ واحدی به فروش خواهند رسید، بدین معنی که کوچکترین مبلغی که شما به طور بالقوه می توانید خرید کنید، ۱۰۰ واحد بیت کوین می باشد. در روز پنج شنبه قیمت واحد ها، تقریبا ۱٫۴۰۹ میلیون دلار بوده است، هر چند مشخص نیست که دولت در حراج بیت کوین، قیمت های بالا یا پایین تری نسبت به این نرخ را لحاظ کند. و به این بستگی دارد که این ارز دیجیتال در معاملات پیش رو با چه ارزشی رد و بدل خواهد شد.
آژانس مارشال می گوید از آنجایی که این مزایده باز نیست و پیشنهادات مخفی هستند، برندگان را در روز بیست و دوم ژانویه اعلام خواهد کرد.
به دلیل گزارشات منتشر شده مبنی بر اینکه کره جنوبی در حال برنامه ریزی است تا مبادلات این نوع ارزها را متوقف کند، قیمت بیت کوین در هفته گذشته به میزان ۱۳ درصد کاهش یافته، مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر که ارزش آنها روندی نزولی داشته است






Комментариев нет:

Отправить комментарий